叶溟

Forgiven - Within Temptation

尘苒姑娘:

超棒的风格,阴暗而柔和的哥特风,很舒服的感觉。单曲循环了一中午,然后这首歌就在我脑海里放了一整天。

Couldn’t save you from the start 自一开始便无法拯救你
Love you so it hurts my soul 如此爱你,已伤到我的灵魂
Can you forgive me for trying again? 你能原谅我让我再次尝试吗?
Your silence makes me hold my breath 你的沉默令我屏住呼吸
All the time has passed you by 时间不停地从你身边飞逝
Ooo, for so long 哦,长久以来
I’ve tried to shield you from the world 我都试图保护你免受这世界的伤害
Ooo, you couldn't 哦,你始终无法
face the freedom on your own 面对自己的自由
Here I am 我在这里
Left in silence 被遗弃在缄默中
You gave up the fight 你放弃了抵抗
You left me behind 你留下了我
All that's done is forgiven 但那一切都已被原谅
You’ll always be mine 你永远都是属于我的
I know deep inside 我深深地知道
All that's done is forgiven 而那一切都已被原谅
I watched the clouds drifting away 我看到乌云已经慢慢散去
Still the sun can’t warm my face 但阳光仍无法温暖我的脸庞
I know it was destined to go wrong 我知道那注定要走入歧途
You were looking for the greatest escape 你只是在竭尽全力的逃脱
To chase your demons away 来赶走你的心魔
Ooo, for so long 哦,长久以来
I’ve tried to shield you from the world 我都试图保护你免受这世界的伤害
Ooo, you couldn't 哦,你始终无法
face the freedom on your own 面对自己的自由
Here I am 我在这里
Left in silence 被遗弃在缄默中
You gave up the fight 你放弃了抵抗
You left me behind 你留下了我
All that's done is forgiven 但那一切都已被原谅
You’ll always be mine 你永远都是属于我的
I know deep inside 我深深地知道
All that's done is forgiven 而那一切都已被原谅
I’ve been so lost since you’ve gone 自你离去后我变得如此迷惘
Why not me before you? 为何不是我在你之前?
Why did fate deceive me? 为何命运如此欺骗我?
Everything turned out so wrong 一切都发生得如此反常
Why did you leave me in silence? 为何你默默地将我留下?
You gave up the fight 你放弃了抵抗
You left me behind 你留下了我
All that's done is forgiven 但那一切都已被原谅
You’ll always be mine 你永远都是属于我的
I know deep inside 我深深地知道
All that's done is forgiven而那一切都已被原谅
Within Temptation-Forgiven

评论

热度(28)